
Trwa modernizacja linii kolejowej nr 351 z Poznania do Szczecina. Nowe tory z siecią trakcyjną i nowoczesnymi urządzeniami sterowania ruchem kolejowym są już gotowe m.in. na odcinkach Poznań - Wronki oraz Miały - Drawski Młyn.
Jak informuje PKP PLK, obecnie wykonawcy pracują m.in. na odcinku Wronki - Miały, Rębusz - Słonice, Słonice - Choszczno, Kolin - Stargard, Stargard - Reptowo i stacji Stargard. W 28 miejscowościach na trasie można już wsiadać do pociągów z nowych peronów. W Miałach jeden peron jest już gotowy, niedługo będzie gotowy drugi.
Warto przypomnieć, że przetarg na odcinek Wronki – Krzyż (bez stacji Krzyż) wygrał Strabag, a zakres realizowanych przez niego prac obejmuje m.in. budowę nowego toru o długości 60 kilometrów, montaż 30 nowych rozjazdów, przebudowę 6 peronów, nową sieć trakcyjną, a także przebudowę 13 obiektów inżynieryjnych. Cała długość linii to nr 351 z Poznania do Szczecina blisko 190 kilometrów.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie